ONE Podcasts - ריאל מדריד

10 Episodes
Subscribe

By: ONE Podcasts - ריאל מדריד

הפודקאסט של ריאל מדריד - ONE Podcasts

אנצ'לוטי המציא את ויני מחדש, אבל חייב לטפל בוויני הישן
#32
03/17/2024

רגע לפני היציאה לפגרה ולאחר שגילתה מי מחכה לה ברגע גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד טיילה מול אוססונה בדרך ל-4:2 שמבסס אותה עוד יותר בפסגת הטבלה. אורי רייך, עמית לוינטל וחמי אלמוג מסכמים בפודקאסט ריאל את המשחק, מנתחים את ההגרלה מול סיטי ועוקבים אחרי “הכוכבים המושאלים”.

מה בתפריט: ציוני הדרך האדירים של אנצ’לוטי, שהמציא מחדש את ויניסיוס אבל חייב לרסן את ויני הישן, הסגנון השונה בשערים של הברזילאי, נתון הבישולים החריג והשוני בין בישול לבישול של פדה בעל שלוש הריאות, משחק הרגל של לונין ורודיגר, המערך של ריאל הופך את קרבחאל לשחקן התקפה לכל דבר, הפגרה שרודריגו צריך, הדקות שגולר חייב, ניתוח ראשוני של ההגרלה מול סיטי והאם האנגלים פייבוריטים, ההבדל בין הקאמבק המתקרב של קורטואה לזה של מיליטאו, “מעקב מושאלים” אחרי אמבפה שקיבל את בארסה ואנדריק שנתן צ’יפ ואחרי מי שווה לעקוב בין הנציגים הלבנים בפגרת הנבחרות

 

צילום רויטרס

See omnystudio.com/listener for privacy information.


ריאל מדריד גדולה על ספרד, אבל לא על אירופה
#31
03/11/2024

ארבעה ימים אחרי שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:1 נגד ר.ב לייפציג, ריאל מדריד שבה לנצח בליגה כשגברה 0:4 על סלטה ויגו בברנבאו. אורי רייך, חמי אלמוג וגל קרפל מסכמים בפודקאסט ריאל את שתי ההופעות ומתכוננים להגרלה בשישי ולמשחק בשבת.

מה בתפריט: הפער בין ריאל מדריד של הליגה לבין זו של אירופה, תחושת ה-”יהיה בסדר” המתעתעת שמשדר המועדון, הפציעה של מיליטאו “הרוויחה” לבלאנקוס את רודיגר הענק, תואר ה-MVP הייחודי של ויניסיוס והנזיפה שהוא חייב לקבל מאנצ’לוטי, ההופעה הנהדרת של מודריץ’ שמשאירה טעם של הארכת חוזה, העמדה הנכונה עבור ברהים והבחירה בנבחרת מרוקו, אמבפה מוכיח שהוא ברמה מעל הקיים בריאל ומסבך את רודריגו הדועך, היכן צריך להיות העתיד של גולר והקרדיט שמגיע לסבאיוס על שער הבכורה של הטורקי, הציטוט של הולאנד והפנטזיה על חבירה שלו לצרפתי בלבן, החשיבות של החתמת לני יורו כבר בקיץ הקרוב, מי היריבה המועדפת בהגרלת רבע גמר האלופות והמחזור הקרוב בליגה שיכולה להשפיע מאוד על ההצלחה של ריאל ביישורת האחרונה של העונה.

See omnystudio.com/listener for privacy information.


השריקה שהרסה את הפרק הכי טוב בדוקו על ויניסיוס
#30
03/03/2024

דרמה אדירה נרשמה אתמול במסטאייה, כששריקת סיום מאוחרת ונדירה של חסוס חיל מנסאנו קבעה תיקו 2:2 בין ולנסיה לריאל מדריד עם צמד של ויניסיוס במגרש בו ספג קללות גזעניות. אורי רייך, חמי אלמוג ודורון הורנפלד מסכמים את הדרמה בפודקאסט ריאל, מנתחים את השיפוט והיכולת המקצועית ומתכוננים לשמינית גמר האלופות.

מה בתפריט: השריקה שהרסה משחק כדורגל ענק ופרק אדיר בדוקו על ויניסיוס, ויניסיוס שהבקיע מהעמדה שקרלו מנסה להתאים אותו אליה, קרלו שטעה ושוב ידע גם לתקן, שובו של מערך היהלום על בעיתיו ופתרונותיו, ג’וד כובש גם כשהוא חלוד ומסתבך עם השופט, חוסר השקיפות המרתיח בנושא תוספות הזמן, ההחלטה שחייבת להעשות בהקשר לונין בנוגע ליישורת האחרונה של העונה, הטעויות הלא אופייניות בחלק האחורי, העמדה של קמאבינגה, המעמד של רודריגו, הקרדיט שברהים חייב לקבל, טוויסט ביחסי אמבפה-פ.ס.ז’ וההשפעה על התדמית של הצרפתי, האח של קיליאן, המו”מ הפומבי על דייויס, “מתווה דייויס” לצירוף חאכימי, הלקחים מהמפגש בגרמניה שריאל צריכה ליישם מול לייפציג והסגנון ההתקפי הנדרש מול סלטה ויגו

See omnystudio.com/listener for privacy information.


"שער האליפות" של הקשר הגדול ביותר בדור האחרון
#29
02/26/2024

 

זה לא הלך לה קל, אבל ריאל מדריד רשמה ניצחון חשוב מאוד מול סביליה בברנבאו, בזכות שער מאוחר של הקשר האגדי, לוקה מודריץ’. אורי רייך, עמית לוינטל וחמי אלמוג מסכמים בפודקאסט ריאל את המשחק, מעדכנים בנושאי הקיץ ומתכוננים לביקור במסטאייה.

מה בתפריט: שתי ה-”קטנות” של מודריץ’ לפני שהבקיע את מה שעשוי להתברר כשער אליפות, איפה הקרואטי מדורג בין קשרי הכדורגל בדור האחרון והיכן הוא ישחק בעונה הבאה, ארסנל הווינרים הבלתי נגמר של ריאל מדריד העונה, הסיבות לכך שהיא נקלעה למצב שהיא זקוקה לשער ניצחון מאוחר, הטקס שלא היה לסרחיו ראמוס והתשורה שהוא כן קיבל בסיום, החלטות השופט על רקע התלונות נגד ערוץ הטלוויזיה של הבלאנקוס, מה יקרה ללונין עם חזרת קורטואה באפריל, האם זה טוב לטשואמני שהוא נתפס מעתה גם כבלם אפשרי, מה אומרת ההחלטה של קרוס לחזור לנבחרת על המשך דרכו בברנבאו, אמבפה מגיע בהעברה חופשית אבל לא בחינם, אלפונס דייויס בדרך לרשת את מרסלו והמחזור הקרוב בו ריאל תתארח במסטאייה וברצלונה בסן מאמס

See omnystudio.com/listener for privacy information.


סאגת אמבפה נכנסת ל-"שלב ההלבנה"
#28
02/19/2024

אחרי החגיגה נגד ג’ירונה במשחק העונה, ריאל מדריד רשמה ניצחון חוץ חשוב על לייפציג בליגת האלופות ומעידה נגד ראיו וייקאנו, כשבין לבין נרשמה התקדמות משמעותית בסאגת אמבפה. אורי רייך, חמי אלמוג וששי חתן מסכמים בפודקאסט ריאל את שני המשחקים ומנתחים את ההגעה המסתמנת של הצרפתי.

מה בתפריט: הניצחון בגרמניה משמעותי פי כמה מהתיקו מול ראיו, השחקן המשתפר ביותר העונה בריאל מדריד והשוואות לגדולים ביותר, “השוד הגדול” שנקרא חוסלו, הסטטוס שגם לונין לא האמין שהוא יגיע אליו, האם מודריץ’ קיבל מקום פוליטי בהרכב, קמאבינגה מתקשה לשמש כ-6 קלאסי, למה ויניסיוס לא מצליח להשאר יותר זמן בפסגה, רודריגו נמצא בבעיה, מה הקשר בין שיר ב-”כוכב נולד” לסאגת אמבפה ושלב “ההלבנה” אליו נכנסת העסקה המתקרבת, הפייט הבא נגד פריז סן ז’רמן כבר כאן, האם מנדי צריך להשאר גם במקרה שדייויס מגיע, סרחיו ראמוס חוזר לברנבאו כשסטטיסטיקת האקסים מאיימת להכות שוב בריאל, ופלורנטינו פרס עם ציטוט ה-DNA שתקף גם על הדשא וגם על הפרקט

 

צילום: רויטרס

See omnystudio.com/listener for privacy information.


ריאל מדריד הפכה את משחק העונה למשחק ראווה
#27
02/11/2024

ריאל מדריד חגגה אמש (שבת) על הדשא בסנטיאגו ברנבאו עם ניצחון ענק 0:4 על הטוענת העיקרית לכתר ג’ירונה. אורי רייך, עמית לוינטל וחמי אלמוג מסכמים את החגיגה בפודקאסט הבלאנקוס ומתכוננים לשיבה של ליגת האלופות ולשיבה לאצטדיון הוייקאס.

מה בתפריט: איך אנצ’לוטי ומיצ’ל הפכו את הקרב ביניהם לחד צדדי, המשמעות הכפולה של משחק “העונה” מבחינת ריאל מדריד, דוקטור ויניסיוס הופיע למשחק עם ציון 100, שירה בתנועה עם ג’וד בלינגהאם, הקשר בין המאמן האיטלקי לטחינה וג’אגלינג, הסטט’ המגוכחת-לטובה של טוני קרוס, הויכוח לגבי המעמד של קמאבינגה, האם ברהים היה צריך לקבל קדימות על רודריגו, איך משתלב אמבפה (אם וכאשר) בתור ההתקפה הלבנה, אלפונסו דייויס או לני יורו, נקודות המפתח לקראת הביקור בלייפציג בליגת האלופות, המבחן המנטלי כמה ימים אחר כך בדרבי הקטן והמסר שהעבירה אתמול ריאל על רקע כוכבי הפוטבול והמוזיקה שעתידים להגיע לברנבאו בקרוב

See omnystudio.com/listener for privacy information.


לא היה אמור לשחק - וכיכב בדרבי: ברהים דיאס צריך לשחק יותר
#26
02/05/2024

ריאל מדריד סיימה ב-1:1 את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד, בו כבש השחקן שעלה בהרכב ברגע האחרון בעקבות הפציעה של ויניסיוס.

אסי ממן, חמי אלמוג ודורון הורנפלד סיכמו את המשחק בברנבאו, השער והאיכות של ברהים, ההחלטה לא להתחזק בבלם שעלתה ביוקר בדקות הסיום בעקבות של העייפות והסגל הקצר בהגנה, המהלך הטקטי של קרלו אנצ’לוטי שהפתיע את צ’ולו סימאונה ומי אשם בגול שהקבוצה בלבן ספגה בדקה האחרונה?

וגם: היעילות של טוני קרוס, דני קרבאחל בדרך לחידוש חוזה, סאגת קיליאן אמבפה בדרך לסיום והספונסר החדש שהגיע בדיוק בשביל זה, הניהול של פלורנטינו פרס ששומר כסף בצד ומגייס עוד ספונסרים בדרך לשיא בהכנסות, איך החולצה של ריאל מדריד הפכה ליקרה ביותר באירופה, וכל מה שצריך לדעת לקראת משחק העונה: איך ריאל מדריד צריכה לשחק מול ז’ירונה בקרב על האליפות בשבוע הבא בברנבאו?

 

תמונה: רויטרס

See omnystudio.com/listener for privacy information.


על הדשא ומחוצה לו - הפער בין ריאל לבארסה עצום
#25
01/28/2024

ריאל מדריד שוב מצאה את עצמה אתמול (שבת) בפיגור, אבל שוב יצאה מנצחת עם 2:1 בחוץ על לאס פלמאס בדרך חזרה לפסגת הטבלה. אורי רייך, חמי אלמוג וגיל קנל מסכמים בפודקאסט ריאל עוד מהפך, מתכוננים למשחקי הדרבי ומנתחים את המתרחש אצל היריבה המרה.

מה בתפריט: החור שישאיר קרוס גדול מזה של קאסמירו ומודריץ’, הסטט’ המשוגעת של בעל הבית בהעדר בלינגהאם, הצמד הצרפתי שהביא שוב את המהפך והאם הוא צריך לשחק אחד על חשבון השני או לצד השני, הטעויות והתיקונים של אנצ’לוטי, הרוטציה בין הקורות מקרינה על משחק ההגנה שהשתבש לאחרונה, ההמתנה למיליטאו שמבטלת את החיזוק בינואר, ויניסיוס ישאיר את אוהדי ריאל שמחים וקירחים, “ריאל קאלמה-דריד” והרוגע של המועדון הלבן מחוץ לדשא שמחלחל גם אל השחקנים, אופטימיות מפתיעה לגבי אמבפה, הכנה לקרב הפיזי מול חטאפה ולקרב הטקטי נגד אתלטיקו והתייחסות להודעה המפתיעה של צ’אבי

 

תמונה: רויטרס

See omnystudio.com/listener for privacy information.


אנצ'לוטי אילץ את ריאל מדריד "לעשות ריאל מדריד"
#25
01/22/2024

שער בדקה ה-99 סידר לריאל מדריד ניצחון דרמטי על אלמריה, מה שהחזיר אותה למסלול הנצחונות אחרי ההפסד וההדחה מגביע המלך מול אתלטיקו. אורי רייך, חמי אלמוג וששי חתן מסכמים את המשחקים בפודקאסט ריאל מדריד, מנתחים את אירועי השיפוט וההחלטות של אנצ’לוטי ומתכוננים למוקש הבא.

מה בתפריט: האם נעשה שימוש לרעה בטכנולוגיית ה-VAR, היכן השופט הראשי ושופט המסך טעו או צדקו, הכתף או היד ובעיקר הראש של ויניסיוס, ההרכב העייף של אנצ’לוטי, הבלאגן בין הקורות שפוגע במאזן ההגנתי המצוין שהיה לריאל, ההבדל בין שני הסמלים הגדולים קרבאחל ונאצ’ו, האם טשואמני צריך להיות הבלם הפותח לצד רודיגר, ההבדל באוריינטציית הקישור בהתאם ליריבה, הבלינגהאם שריאל מדריד חשבה שהיא הביאה בקיץ הגיע, מי חייב לקבל הרבה יותר קרדיט בהרכב, מילה טובה על היריבות של הבלאנקוס, האכזבה והיתרונות מההדחה בגביע, האם אמבפה ידברר בתקשורת את ההחלטה לגבי עתידו, רצף המשחקים המטורף שמחכה לריאל והמוקש הבא בדמות לאס פלמאס של אקס ברצלונה.

See omnystudio.com/listener for privacy information.


סופר-טים: ריאל מדריד הקבוצה הכי טובה באירופה כיום
#24
01/15/2024

ריאל מדריד הניפה את התואר הראשון שלה לעונת 23/24 עם חגיגה בקלאסיקו על ברצלונה בגמר הסופר-קפה, שהגיעה אחרי ניצחון משוגע בחצי הגמר מול אתלטיקו. אורי רייך, עמית לוינטל וחמי אלמוג מסכמים בפודקאסטל ריאל מדריד את השבוע המושלם ומתכוננים לעוד דרבי חם.

מה בתפריט: הסופר-טים שבנו פלורנטינו וקרלו אנצ’לוטי, הסטטיסטיקות המשוגעת אחרי חצי עונה, הגיוון הבלתי נגמר ביכולת לכבוש שערים לצד ההגנה ההרמטית, שובו של הויני שרשם לילה מושלם על הדשא ובחדר מסיבות העיתונאים, המכה המנטלית ליריבה מקטאלוניה, לונין משתלט סוף-סוף על אפודת השוער הראשון, קרבאחל עם חצי גמר התקפי וגמר הגנתי מעולים, מנדי מקבל את התואר “הטוב בעולם”, ההתאמות במרכז השדה לפי משחק שקובעות איך ריאל תיראה, בלינגהאם משכיח את דה בריינה, החכמה הגדולה בבישול של רודריגו, ברהים דיאס עם גול אייקוני מאותת לקרלו שמגיע לו יותר, גולר מראה ניצוצות ראשוניים, מה חושב לעצמו אמבפה כשהוא רואה את הצלחת הבלאנקוס מהצד, מה צריך להסיק אנצ’לוטי מהדרבי בסעודיה לקראת הדרבי במטרופוליטנו ולמה דווקא המשחק מול אלמריה יכול להיות קשה יותר מהקלאסיקו?

 

תמונה: רויטרס

See omnystudio.com/listener for privacy information.