Bundespod

10 Episodes
Subscribe

By: bundespod

Podcast by bundespod

סיום עונה ויציאה לפגרה
06/15/2023

אור, ענבל ושימי משתפים בחוויות הקיץ עד כה, מי כוכב ה-NBA שבא לצפות בכדורסל יווני, קבוצות הבונדסליגה השנייה שרוצות לעלות ומכריזים על יציאה לפגרה ארוכה בתקווה שזה יהיה רק באופן זמני.


פרק סיום לעונה דרמטית, מדהימה ובלתי נתפסת
06/01/2023

אי אפשר לעכל, אי אפשר להתאושש, אי אפשר לבקש יותר. סיום דרמטי ובלתי נתפס לעונה מדהימה ולא רק בבונדסליגה. איך דורטמונד תתאושש מהאכזבה הגדולה, כיצד באיירן מינכן תצא לדרך החדשה ומה ההבדל הגדול ביניהן. אוניון ברלין בעונה היסטורית, שאלקה יורדת לאחר עונה אחת, היום הגדול של בוכום, המהפך הדרמטי של היידנהיים, האוהדים של המבורג שצעקו 'יש' לפני הגול ועוד דרמה גם בליגה השלישית. אדם להב הצטרף לפרק מיוחד של סיכום עונה בתקווה לראות צלחת אליפות בקרוב.


זה בידיים וברגליים של דורטמונד
05/23/2023

דורטמונד בפסגה והשאלה הגדולה האם היא תישאר שם עוד מחזור אחד? הניהול הכושל של באיירן מינכן, הפספוס של לייפציג, הקרב על כרטיס לליגת האלופות, ארבע קבוצות נאבקות בתחתית, מי תצטרף לדארמשטאט בבונדסליגה, נתניה או בית"ר ולמה לא מתעסקים עם עוגות גבינה ביום של גמר גביע.


מירוץ האליפות בשיאו, קרבות התחתית ומי תעלה מהבונדסדליגה השנייה
05/18/2023

מירוץ האליפות בשיאו והאם האליפות תוכרע כבר במחזור הקרוב, פרייבורג קורסת ברגעי ההכרעה, הקרבות הלוהטים בתחתית, הקבוצות שלא רוצות לעלות ליגה, חולצות מזויפות של אינטר ודורטמונד, מפגשים של שישי בבוקר בראש העין והשוואה הכרחית בין קרית שמונה לברלין.


נקודה הבדל בצמרת והתחתית בוערת
05/09/2023

באיירן מינכן ודורטמונד במירוץ האליפות עד קו הסיום, פרייבורג חוטפת פעמיים מלייפציג, הרטה ברלין עם אפשרות לקאמבק אדיר, שאלקה במסע הישארות, גמר הגביע של ענבל ושימי ותחרות עוגות הגבינה המפורסמת במדינה עם מנחה אגדי.


דורטמונד שוב מועדת, באיירן מנצלת וענבל עם מונולוג קורע לב של אוהד כדורגל
05/03/2023

דורטמונד שוב מועדת, באיירן מינכן מנצלת ועולה לפסגה, חצאי גמר גביע (גם של ישראל), לייפציג זורחת בגביע, פרייבורג תתרכז בליגה, הרטה ברלין והמבורג עושות חיים קשים לאוהדים שלהן וענבל עם מונולוג קורע לב של אוהד כדורגל.


האם הניהול של באיירן יביא לאובדן האליפות העונה?
04/27/2023

מאבק האליפות בין דורטמונד לבאיירן מינכן מגיע לישורת האחרונה, האם הניהול של באיירן יביא לאובדן האליפות העונה? וגם הקלאס של צ'אבי אלונסו, משולש הצמרת בבונדסליגה השנייה, סיפורי יוסף המספר של ענבל, עפולה עיר הספורט, ומדוע המבורג מזכירה את הפועל פ"ת.


בלדה לנאיבית
04/20/2023

הנאיביות של דורטמונד וסט. פאולי לקראת הדרבי הגדול מול המבורג, באיירן מינכן שוב מודחת ונשארת עם סיכוי לתואר אחד, האם עדיף להרטה ברלין לרדת ליגה, האקסים של נתניה מככבים, ראובן עטר כפול חמש, הוקי קרח והשערוריה של אשכול הגנים בבבלי.


הקבוצה הלוהטת בגרמניה
04/10/2023

הקבוצה הלוהטת בגרמניה נמצאת דווקא בבונדסליגה השנייה - מתי הקטר של סט. פאולי ייעצר? באיירן ודורטמונד ממשיכות במירוץ על התואר, לברקוזן המהנה של צ'אבי אלונסו, קרבות התחתית, שטוטגרט עם מאמן חדש, שאלקה שוב קורסת, הסרט של סופר מריו, הנמסיס של ענבל ואבי נמני של המבורג.


סיכום דר קלאסיקר וסט. פאולי הלוהטת
04/04/2023

סיכום דר קלאסיקר: נאגלסמן, טוכל וההנהלה של באיירן מינכן. הקריסה של דורטמונד ברגע האמת. אוניון ברלין חוזרת לנצח. רבעי גמר הגביע. המשחק המטורף של הבונדסליגה השנייה. האם המבורג תעצור את הריצה של סט. פאולי הלוהטת? פלייאוף ליגה ב', טופ 5 של מכבי הרצליה ואריאל שיימן אחד.