מה שלא לימדו אותנו בבצפר- עם אסנת רותם גבאי

10 Episodes
Subscribe

By: אסנת רותם גבאי

אסנת רותם גבאי - מטפלת הוליסטית ומאמנת תודעה. החיים כאן הם בית הספר של הנשמה שלנו במסע המרתק על פני האדמה. הילדות שלנו מעצבת אותנו ואף צורבת בנו כאב ומותירה בנו צלקות. (אין דבר כזה משפחה "נורמלית" באמת) המציאות מכתיבה לנו כללים חוקים דוגמות ופרדיגמות המתיימרות להציג את עצמן כ"דרך הנכונה" להיות ולחיות כאן. הרבה דברים שלימדו אותנו ותכנתו אותנו, למעשה השתיקו את היצירתיות שלנו. החלישו את קול פעימת הלב הנבון שלנו. אולי קברו חלק מהחלומות שלנו. ואולי גם הפכו אותנו לחיילים במלחמת ההשרדות ובמרוץ העכברים. הסבל והתסכול לא מאחרים להפציע.. מה לכל הרוחות אנחנו עושים כאן? ומי אני באמת? נעים מאוד, שמי אסנת רותם גבאי ואני חוקרת תודעה, מלווה בתהליכים אישיים באימון תודעה טיפול הוליסטי והתפתחות אישית. אני מדברת על הכל מתוך שנים של לימודי שיטות טיפול שונות. וחקירה שעדיין נמשכת אל ניקוי התפיסות וההטבעות הרגשיות והתודעתיות. אני סוג של "האקרית" לשינוי תוכנת התודעה הישנה". פורצת ישר דרך פרדיגמות העידן הישן. וביחד אתכם מאזינים יקרים-מדברת בגובה העיניים על החיים האלה וההתמודדויות שהם מביאים איתם. אז לחזור הביתה באמת זה כמו שאמר יודה ממלחמת הכוכביםYOU MUST UNLEARN WHAT YOU HAVE LEARNED

פרק 39- על הקשר בין רווחה נפשית לרווחה כלכלית עם אלינה לוי פרי
#38
01/15/2024

שלום לכם יקרות ויקרים. ווואו כמה זמן לא העליתי פה פרק וכל כך התגעגעתי. ממש. הפרק הזה הוא שוב מפגש משמח עם אלינה לוי פרי המהממת שבאה לראיין אותי לשתף במסע שלה ולשאול שאלות כמו שהיא יודעת לעשות כל כך טוב מתוך הכנות והסקרנות העמוקה שתמיד מביאה איתה למפגשים שלנו. יום אחד באחד המפגשים השבועיים שלנו שאלתי את אלינה- תגידי אלינוש בא לך להקליט אתי פרק? וככה תוך כמה ימים נפגשנו הדלקנו את המיקרופונים ויאללה פשוט נכנסנו לזון. על החיים , על התמודדות עם אמון ואמונה בחיים ובכוח הבריאה, על שפע ותודעת שפע. על התמודדות עם הספקות הפנימיים ועל ההורות כלפי החלקים הילדיים שבתוכנו.  אלינה היה לי עונג כמו תמיד להקליט אתך את הפרק הזה. ומקווה שגם אתם תיהנו ובבקשה שתפו את מי שיכול להפיק ממנו תועלת. שיהיו לכולנו ימים טובים אמן.


פרק 38- לצאת מהסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו
#38
09/02/2022

שלום יקרות ויקרים. התגעגעתי אליכם. 
מתי נדע שהגיע הזמן להפסיק לעסוק בזיהוי נרקיסיסטים ונגלה את המקומות בנו שזקוקים להתבוננות עמוקה? בפרק הזה אני מדברת על החלק שיש לנו במערכות יחסים רעילות.
וכמובן על - אחריות אישית. אחריות אישית מלאה ורדיקלית על הריפוי והצמיחה שלנו.
אם אתם חושבות שמישהו צריך לשמוע את זה כי זה יתמוך בו או בה באיזושהי דרך בבקשה שתפו אותם.
נשתמע בפרקים הבאים:)
אסנת


פרק37- מישהו מטפל בך? בכנות נוקבת לאמיצים בלבד.
#37
06/07/2022

שלום לכם יקרות ויקרים . מה שלומכם?
כל כך שמחה לחזור ולהיות אתכם כאן בפרק חדש על מה שלא לימדו אותנו בבית ספר בכל מה שקשור לטיפול למה כל כך הרבה טיפולים נתקעים? ולמה יש אנשים שהחיים שלהם משתנים מקצה לקצה ויש כאלה ששום טיפול לא עוזר להם? ועוד דברים שמטפלים בדרך כלל לא יגידו לכם ישירות בפנים.

מראש נ


פרק 36- למה כל כך קשה להעיר אנשים שנמצאים בקשר מתעלל? ואיך אפשר לצאת משם לגמרי?
#36
12/18/2021

קיבלתי כמה וכמה שאלות שביקשתם שאתייחס אליהן בפודקאסט. וצמצמתי אותן לשתי שאלות שחזרו על עצמן שוב ושוב בווריאציות שונות. אז הנה- השאלה הכי נשאלת - למה כל כך קשה להתעורר מקשר עם נרקיסיסט ולמה זה ככ קשה להיפרד ממנו/ ממנה לגמרי עד הסוף? ומה אנחנו צריכים לעשות כדי שזה יקרה כדי שנחזור לשפיות שלנו? תמשיכו לשלוח לי שאלות. אני אוהבת את השאלות שלכם.ן  ותודה שאתם.ן משתפות ומשתפים. אין עליכן!!! אין עליכם!!! תודה מעומק הלב. בזכותכן.ם יש לי כוח להמשיך. תודה!! אנא שתפו את הפרק הזה !! ושלחו לי עוד שאלות.


פרק 35-איך לצאת מתקיעות? השינוי שכולנו רוצים
#35
12/11/2021

שלום חברים וחברות יקרות.  מה שלומכם? בפרק הזה אני חולקת אתכם את הכלים שהכי עוזרים לי במסע האישי שלי וגם עזרו לרבים אחרים שליוויתי במסע שלהם.  אף פעם לא מאוחר לעשות להחלים ולעלות על  נתיב של שינוי מבורך ואמיתי.  שנתחיל את השנה החדשה יותר מחוברים ומחויבים לעצמנו.
תודה שאתם מפיצים את הפודקאסט. תבורכו! בזכותכם התכנים האלה מגיעים הלאה לאלה שמבקשים עזרה.
לכל מי ששאל-
אתגר לחוסן נפשי 21 ימים יוצא לדרך שוב ב27.12.21 ונסיים אותו כשאנחנו כבר ב2022 יותר מחוזקים ויותר מחוברים לעצמנו.  פרסומים נוספים יהיו בסטוריז באינסטגרם ובפייסבוק.  
 חיבוק ממני, אסנת


פרק 34 כנות נוקבת- לחלץ את האור מהחושך שבפנים
11/22/2021


פרק 33- על טריגרים. מה מקפיץ אותנו ואיך להתמודד עם זה?
#33
04/25/2021

שלום לכם יקרים. מה מקפיץ הפעם אני מדברת על גישה קצת שונה ממה שהתרגלנו לחשוב על טריגרים. המקומות שמקפיצים אותנו ואיך להתמודד איתם. בואו לקבוצת הפייסבוק שלנו "התעוררתי מה עכשיו" לשידורי הלייב שאלות ותשובות ברוח הפודקאסט. ועדיין לא מאוחר להירשם לאתגר חוסן נפשי 21 יום לעצמאות רגשית וסמכות פנימית. ימים מבורכים לכולנו. אסנת


פרק 32-הקולות האפלים שהשתקנו והסתרנו פותחים כעת את הפה
#32
03/01/2021

בכל אדם יש חלקים אפלים ויש חלקים מוארים. אם לא ניקח אחריות על החלקים שאנחנו מסתירים מעצמנו ומאחרים לא נחלים. והחברה שלנו תישאר חולה. בתקופה המשוגעת הזאת זה בעיניי התוכן הכי קריטי שקורה בימים אלה
בואו לדף שלי בפייסבוק "מה שלא לימדו אותנו בבצפר" ואפשר להצטרף לקבוצה הסגורה  והבטוחה שלנו בפייסבוק " התעוררתי מה עכשיו" תודה לכולכם על השיתופים וההפצה של הפודקאסט . אני מודה לכם מעומק לבי ושולחת לכל מאזיניי חיבוק גדול ותודה גדולה.
 אסנת


פרק 31- מסודות ושקרים לאמת הכואבת. על ריפוי עמוק דרך חשיפה
#31
02/23/2021

היי חברים.  בפרק הזה אני מדברת על האמיתות הקשות והסודות השמורים שנחשפים בתקופה הזאת ומטלטלים את כולנו . ואיך זה קשור למסע של כל אחד מאתנו?  למה אין דרך אחרת לעבר הריפוי מלבד לעבור דרך החושך וההסתרות שבנו? על כל זה ועוד בפרק הזה.
בואו לדף הפייסבוק של הפודקאסט- מה שלא לימדו אותנו בבצפר
וכמובן לקבוצה המדהימה שלנו בפייסבוק " התעוררתי מה עכשיו" שם אני מעלה מידי פעם שידורי לייב עם שאלות ותשובות. 
וכמובן באינסטגרם - osnatika
תודה לכם על ההאזנה והשיתופים. חיבוק גדול ממני, אסנת


פרק 30- נמאס לכם להיות מנותקים מעצמכם? אין דרך אחרת מלבד פנימה.
#30
02/05/2021

כמה פעמים הרגשתם שהרגשות מציפים אתכם וככל שהדחקתם אותם ככה הרגשתם שזה מחליש אתכם ומנתק אתכם מהכוח הפנימי שלכם? אז אפשר גם אחרת ואפילו עדיף..אני שמחה לשתף אתכם בפרק מתוך האתגר  21 יום של חוסן רגשי- שקורה בימים אלה. באהבה ממני אליכם. אסנת

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק "התעוררתי מה עכשיו" למפגשי לייב  ודף הפייסבוק- מה שלא לימדו אותנו בבצפר. וכמובן מוזמנים לעקוב באינסטגרם osnatika